• СЕРВИЗНА ДЕЙНОСТ

      Всички видове сервизно обслужване са съобразени със следните стандарти: - Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт; чл. 12 на Директива 99/05/ЕО; CEI EN 55011; Класификация ЕЛЕКТРОМЕДИЦИНСКИ АПАРАТИ ( IEC 60601; IEC 62304; IEC 62366; IEC 62471); BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875:2011 (Ed.3); ISO 7494-1:2011 (Ed.2); EN 1717:2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; 2011/65/EU; ЗБИЯЕ; ЗМИ.

      На тази база фирмата разполага с ясна и точна информация за планиране, проследяване, статистика и анализ на сервизните дейности по всяка заявка. Внедрената система за управление на качеството, гарантира високо ниво на обслужване и спазване на договорените условия с клиентите, като параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение.

      Нашите инженери и технически специалисти в областта на медицинската техника, редовно посещават квалификационни курсове във фирмите производители на изделията, които нашата фирма представлява на Българския пазар.

      Качеството на сервизната поддръжка се гарантира от:

      • професионален екип от сертифицирани технически експерти
      • фирмена политика за непрекъснато повишаване на квалификацията
      • осигурените технически средства, оборудване и авто-парк
      • договорите за техническа поддръжка с водещите производители
      • хигиенните протоколи за поддръжка предварително съгласувани с националната и европейска нормативна уредба

      Заявките за ремонт и сервизни консултации се приемат от 8:30 до 17:30 часа в работните дни в седмицата на фирмените телефони и/или e-mail:

      София:            02/ 80 52 501,  0885 978 698, e-mail: office@rdent.bg

      НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!

      След постъпване на вашето обаждане на съответните телефони, посочени по-горе, то влиза в регистър с посочен час на постъпване и кой го е приел, от който координаторът на сервизната дейност разпределя адресите за посещение.

      Всяко друго обаждане и/или заявка на мобилен телефон, отправено директно към сервизен специалист или търговец, не влиза в регистъра на фирмата и не се приема стандартно повикване и заявка за изпълнение.

      ВАЖНО:  Постъпилите заявки се разпределят на три отделни потока:

      1.)    Гаранционно обслужване

      2.)    Поръчки за абонаментно обслужване

      3.)    Единични (случайни) поръчки

       

      ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТ:

      • Обхват: 

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира.

      • Съдържание:

      -  Включва труд по поддръжката на съответното медицинско изделие за срок от 12 месеца;

      -  Една профилактика за периода;

      -  Максимум до 3 посещения в месеца;

      -  Срок за реакция 1÷3 дни;

      -  Оборотни агрегати (автоклав, компресор и аспирация);

      -  Отстъпка от тарифата за Резервни части и възли;

      -  Възможни варианти за плащане на цената по договора за абонамент:

      -  еднократно (в началото на периода) с отстъпка;

      -  на тримесечна база (в началото на периода).

       

      ДОГОВОР ЗА ЕДНОКРАТНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ:

      • Обхват: 

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;

      • Съдържание:

      -  Еднократна профилактика на изделието, показваща моментното му техническо състояние, предписанието за ремонт и степента му на неотложност;

      -  При денталните рентгени се издава сервизен протокол и се заверява книгата за ревизии, която заверка важи за 1 година;

      -  При останалите изделия се издава протокол;

      -  Цената включва труд по оценката и профилактирането на изделието;

      -  Резервните части и възли се закупуват отделно по стандартната тарифа за тях;

      -  Услугата не включва последващ ремонт (заплаща се отделно) по тарифа за труд.

       

      ЕДИНИЧНА ПОРЪЧКА:

      • Обхват:     

      - Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;

      • Съдържание:  

      -  Свободна поръчка за ремонт;

      -  Времето за реакция се съобразява със спецификата на повредата и организационната  възможност на сервиза;

      -  Цената за извършения ремонт се калкулира на база:

      -  тарифа – Единична поръчка;

      -  надценка 15% на всички Резервни части и възли.

       

      НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!

      • Сервизът обслужва с приоритет изделията в гаранционен срок и абонаментните договори. За тях ние имаме актуална техническа, статистическа и аналитична информация, която ни позволява да предоставим навременна логистика, както на труд, така и на снабдяването с резервни части.
      • Всички останали ремонти се договарят във време и обхват, които са възможни и за двете страни.

      ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!

      • Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт, влезе в сила на 26.05.2020.
      • По силата на този регламент неоторизирани от съответния производител на медицински изделия, юридическо и физическо лице нямат право да извършват ремонти в гаранционен и извънгаранционен срок. Отговорността при евентуални повреди, които могат да настъпят  в следствие на действията на неоторизиран сервиз и да засегнат здравния статус на клиничния персонал и/или здравето на пациента се поема изцяло от собственика на медицинското изделие.

       

      Тарифа - АБОНАМЕНТ ЗА ДЕНТАЛНИ ПРАКТИКИИ ЗЪБОТЕХНИЧЕСКИ ЛАБОРАТОРИИ:

      Медицинско изделие:

      Цена:

      Стоматологичен юнит

      80 лв. на месец

      Компресор

      20 лв. на месец

      Аспирация

      20 лв. на месец

      Автоклав и опаковъчна машина

      25 лв. на месец

      Панорамен рентген

      110 лв. на месец

      3D рентген

      150 лв. на месец

      Интраорален рентген

      65 лв. на месец

      CAD-CAM системи

       

      Фрезовачен апарат

      80 лв. на месец

      Интраорален или настолен 3D скенер

      40 лв. на месец

      3D Принтер

      40 лв. на месец

      *** При комплексна цена, включваща абониране на повече от едно медицинско изделие, от общата стойност се изважда отстъпка.


      Абонаментното обслужване не включва периферия като турбини и наконечници, ултразвук, инструменти за профилактика.

      ВАЖНО: Необходимо условие за сключване на абонаментен договор, (ако до този момент оборудването не е било сервизирано от нас), е предварително да бъде извършен преглед и отстраняване на дефекти и повреди, което се заплаща по сервизните тарифи за единична поръчка.

      Имайте в предвид също, че нашите специалисти не отнемат работата на хигиенисти, водопроводчици, общи строителни и електро работници, както от етични, така и от финансови съображения.

       

      Тарифа - ЕДИНИЧНИ ПОРЪЧКИ:

      Повикване (заявка) за посещение в рамките на града, в който има сервиз на МДРК 

      При повикване на сервиз и след неговото явяване, ако клиентът откаже сервизната услуга, се издава протокол за посещението и се начислява такса за повикване и посещение.

       

      45 лв.

      Заплащане за труд на един сервизен специалист на час. **2

      В случаите, когато сервизния специалист е на дадения адрес и изчаква да започне ремонта, поради независещи от него обстоятелства, след 15 мин. престой започва отброяването на първия работен час, за което се уведомява клиента.

      Престоят на сервизния специалист в изчакване за започване на работа е не повече от 30мин.

       

      84 лв.

      *1   За всеки започнат  допълнителен астрономически час се добавят още 45 лв., но не повече от 3 допълнителни часа на ден. При необходимост да продължи ремонта над това време, цената се определя индивидуално.

       

      ~ 80 лв.

      *2   При разстояние над 50 км. сервиз на МДРК, цената се изчислява според разхода  на гориво и пропътуваното време. Пътуване с кола – 12 л./100 км. + загубено в път време на 1 сервизен специалист 20 лв./час.

       

       

      Почистване и Стерилизация. 

      Инструментите, които постъпват в сервиза за ремонт трябва да са почистени, стерилизирани и автоклавирани (според изискванията на производителя).

      При постъпване на нестерилизаран инструмент към цената на ремонта се добавят още 20 лв.

       

      20 лв.

      Техническа ревизия на интра-орален рентген

       

      156 лв.

      Техническа ревизия на панорамен рентген

       

      276 лв.

      Техническа ревизия на панорамен и 3D рентген

       

      360 лв.

      Техническа ревизия на стоматологичен юнит

       

      100 лв.

      Демонтаж на стоматологичен юнит

       

      300 лв.

      Монтаж на стоматологичен юнит

       

      500 лв.

       

      ЗАБЕЛЕЖКИ:

      * При отказ на клиента да плати дадената сума или да подпише протокола, сервизния специалист описва това в графа забележка и уведомява ръководството. При последващо повикване от същия адрес и неплатена такса се реагира само тогава, когато клиента преведе съответната дължима сума предварително по банка или с куриер.

      *Инструментите, които постъпват в сервиза за ремонт трябва да са почистени, стерилизирани и автоклавирани (според изискванията на производителя). С цел гарантирането на коректни взаимоотношения между сервиза и клиента, всички инструменти, които се изпращат за ремонт в офиса трябва да бъдат придружени със снимков материал, направен от клиента, показващ липсата на наранявания по корпуса. Снимките да бъдат изпратени по VIBER тел. 0887 67 12 08 – Христо Маринов, и да съдържат посочените проекции:

      * При постъпване на нестерилизиран инструмент към цената на ремонта се добавят още 20 лв.

      *Апарати в гаранционен срок, които са преносими като: автоклав, опаковъчни машини, дестилатори, турбини,  микромотори, ултразвукови скалери и ръкохватки към тях и малки апарати, при които сервиза се извършва на място – се доставят за сметка на клиента лично или с куриер. За посещение от сервиза в тези случаи по желание на клиента, се заплаща такса повикване.

      *Съгласно международните изисквания по директива (MDD) 93/42/EEC наконечници, турбини и др. инструменти, които подлежат на автоклавиране, трябва да бъдат автоклавирани от клиента и така изпратени в сервиза или във всички други случаи се начислява такса за автоклавиране 20 лв.

      * При всеки извършен ремонт се поставя фирмен стикер.

      *Извършването на профилактика се фиксира с час и ден. За всички останали случаи поради спецификата на работа в сервиза е невъзможно да бъдат определяни с точност часове за посещение. Те винаги са с толеранс, свързан също с пътния трафик.

      На Ваше разположение сме с разяснителни курсове и лекции, както и обяснения по e-mail за правилно боравене и избор на техника. След подадено от вас запитване ние се ангажираме да върнем обратен отговор за часа и мястото на такова обучение, което е безплатно с цел по-добра поддръжка и комуникация между двете страни.