Всички видове сервизно обслужване са съобразени със следните стандарти: - Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт; чл. 12 на Директива 99/05/ЕО; CEI EN 55011; Класификация ЕЛЕКТРОМЕДИЦИНСКИ АПАРАТИ ( IEC 60601; IEC 62304; IEC 62366; IEC 62471); BG ISO 14971:2012; BG ISO 10650-2:2015; ISO 6875:2011 (Ed.3); ISO 7494-1:2011 (Ed.2); EN 1717:2000 (Ed.1); ISO 9001; ISO 11143:2009; ISO 14001; 2011/65/EU; ЗБИЯЕ; ЗМИ.
На тази база фирмата разполага с ясна и точна информация за планиране, проследяване, статистика и анализ на сервизните дейности по всяка заявка. Внедрената система за управление на качеството, гарантира високо ниво на обслужване и спазване на договорените условия с клиентите, като параметрите на обслужване са обект на постоянен контрол и наблюдение.
Нашите инженери и технически специалисти в областта на медицинската техника, редовно посещават квалификационни курсове във фирмите производители на изделията, които нашата фирма представлява на Българския пазар.
Качеството на сервизната поддръжка се гарантира от:
- професионален екип от сертифицирани технически експерти
- фирмена политика за непрекъснато повишаване на квалификацията
- осигурените технически средства, оборудване и авто-парк
- договорите за техническа поддръжка с водещите производители
- хигиенните протоколи за поддръжка предварително съгласувани с националната и европейска нормативна уредба
Заявките за ремонт и сервизни консултации се приемат от 8:30 до 17:30 часа в работните дни в седмицата на фирмените телефони и/или e-mail:
София: 02/ 80 52 501, 0885 978 698, e-mail: office@rdent.bg
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!
След постъпване на вашето обаждане на съответните телефони, посочени по-горе, то влиза в регистър с посочен час на постъпване и кой го е приел, от който координаторът на сервизната дейност разпределя адресите за посещение.
Всяко друго обаждане и/или заявка на мобилен телефон, отправено директно към сервизен специалист или търговец, не влиза в регистъра на фирмата и не се приема стандартно повикване и заявка за изпълнение.
ВАЖНО: Постъпилите заявки се разпределят на три отделни потока:
1.) Гаранционно обслужване
2.) Поръчки за абонаментно обслужване
3.) Единични (случайни) поръчки
ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТ:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира.
- Съдържание:
- Включва труд по поддръжката на съответното медицинско изделие за срок от 12 месеца;
- Една профилактика за периода;
- Максимум до 3 посещения в месеца;
- Срок за реакция 1÷3 дни;
- Оборотни агрегати (автоклав, компресор и аспирация);
- Отстъпка от тарифата за Резервни части и възли;
- Възможни варианти за плащане на цената по договора за абонамент:
- еднократно (в началото на периода) с отстъпка;
- на тримесечна база (в началото на периода).
ДОГОВОР ЗА ЕДНОКРАТНО ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;
- Съдържание:
- Еднократна профилактика на изделието, показваща моментното му техническо състояние, предписанието за ремонт и степента му на неотложност;
- При денталните рентгени се издава сервизен протокол и се заверява книгата за ревизии, която заверка важи за 1 година;
- При останалите изделия се издава протокол;
- Цената включва труд по оценката и профилактирането на изделието;
- Резервните части и възли се закупуват отделно по стандартната тарифа за тях;
- Услугата не включва последващ ремонт (заплаща се отделно) по тарифа за труд.
ЕДИНИЧНА ПОРЪЧКА:
- Обхват:
- Всички медицински изделия, които фирмата има потенциал да сервизира;
- Съдържание:
- Свободна поръчка за ремонт;
- Времето за реакция се съобразява със спецификата на повредата и организационната възможност на сервиза;
- Цената за извършения ремонт се калкулира на база:
- тарифа – Единична поръчка;
- надценка 15% на всички Резервни части и възли.
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ!
- Сервизът обслужва с приоритет изделията в гаранционен срок и абонаментните договори. За тях ние имаме актуална техническа, статистическа и аналитична информация, която ни позволява да предоставим навременна логистика, както на труд, така и на снабдяването с резервни части.
- Всички останали ремонти се договарят във време и обхват, които са възможни и за двете страни.
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ!
- Регламент (ЕС) 2017/745 на Европейския парламент и на Съвета от 5 април 2017 година за медицинските изделия и относно техния ремонт, влезе в сила на 26.05.2020.
- По силата на този регламент неоторизирани от съответния производител на медицински изделия, юридическо и физическо лице нямат право да извършват ремонти в гаранционен и извънгаранционен срок. Отговорността при евентуални повреди, които могат да настъпят в следствие на действията на неоторизиран сервиз и да засегнат здравния статус на клиничния персонал и/или здравето на пациента се поема изцяло от собственика на медицинското изделие.
Тарифа - АБОНАМЕНТ ЗА ДЕНТАЛНИ ПРАКТИКИИ ЗЪБОТЕХНИЧЕСКИ ЛАБОРАТОРИИ:
Медицинско изделие: |
Цена: |
Стоматологичен юнит |
80 лв. на месец |
Компресор |
20 лв. на месец |
Аспирация |
20 лв. на месец |
Автоклав и опаковъчна машина |
25 лв. на месец |
Панорамен рентген |
110 лв. на месец |
3D рентген |
150 лв. на месец |
Интраорален рентген |
65 лв. на месец |
CAD-CAM системи |
|
Фрезовачен апарат |
80 лв. на месец |
Интраорален или настолен 3D скенер |
40 лв. на месец |
3D Принтер |
40 лв. на месец |
*** При комплексна цена, включваща абониране на повече от едно медицинско изделие, от общата стойност се изважда отстъпка. |
Абонаментното обслужване не включва периферия като турбини и наконечници, ултразвук, инструменти за профилактика.
ВАЖНО: Необходимо условие за сключване на абонаментен договор, (ако до този момент оборудването не е било сервизирано от нас), е предварително да бъде извършен преглед и отстраняване на дефекти и повреди, което се заплаща по сервизните тарифи за единична поръчка.
Имайте в предвид също, че нашите специалисти не отнемат работата на хигиенисти, водопроводчици, общи строителни и електро работници, както от етични, така и от финансови съображения.
Тарифа - ЕДИНИЧНИ ПОРЪЧКИ:
Повикване (заявка) за посещение в рамките на града, в който има сервиз на МДРК При повикване на сервиз и след неговото явяване, ако клиентът откаже сервизната услуга, се издава протокол за посещението и се начислява такса за повикване и посещение.
|
45 лв. |
Заплащане за труд на един сервизен специалист на час. *1 *2 В случаите, когато сервизния специалист е на дадения адрес и изчаква да започне ремонта, поради независещи от него обстоятелства, след 15 мин. престой започва отброяването на първия работен час, за което се уведомява клиента. Престоят на сервизния специалист в изчакване за започване на работа е не повече от 30мин.
|
84 лв. |
*1 За всеки започнат допълнителен астрономически час се добавят още 45 лв., но не повече от 3 допълнителни часа на ден. При необходимост да продължи ремонта над това време, цената се определя индивидуално.
|
~ 80 лв. |
*2 При разстояние над 50 км. сервиз на МДРК, цената се изчислява според разхода на гориво и пропътуваното време. Пътуване с кола – 12 л./100 км. + загубено в път време на 1 сервизен специалист 20 лв./час.
|
|
Почистване и Стерилизация. Инструментите, които постъпват в сервиза за ремонт трябва да са почистени, стерилизирани и автоклавирани (според изискванията на производителя). При постъпване на нестерилизаран инструмент към цената на ремонта се добавят още 20 лв.
|
20 лв. |
Техническа ревизия на интра-орален рентген
|
156 лв. |
Техническа ревизия на панорамен рентген
|
276 лв. |
Техническа ревизия на панорамен и 3D рентген
|
360 лв. |
Техническа ревизия на стоматологичен юнит
|
100 лв. |
Демонтаж на стоматологичен юнит
|
300 лв. |
Монтаж на стоматологичен юнит
|
500 лв. |
ЗАБЕЛЕЖКИ:
* При отказ на клиента да плати дадената сума или да подпише протокола, сервизния специалист описва това в графа забележка и уведомява ръководството. При последващо повикване от същия адрес и неплатена такса се реагира само тогава, когато клиента преведе съответната дължима сума предварително по банка или с куриер.
*Инструментите, които постъпват в сервиза за ремонт трябва да са почистени, стерилизирани и автоклавирани (според изискванията на производителя). С цел гарантирането на коректни взаимоотношения между сервиза и клиента, всички инструменти, които се изпращат за ремонт в офиса трябва да бъдат придружени със снимков материал, направен от клиента, показващ липсата на наранявания по корпуса. Снимките да бъдат изпратени по VIBER тел. 0887 67 12 08 – Христо Маринов, и да съдържат посочените проекции:
* При постъпване на нестерилизиран инструмент към цената на ремонта се добавят още 20 лв.
*Апарати в гаранционен срок, които са преносими като: автоклав, опаковъчни машини, дестилатори, турбини, микромотори, ултразвукови скалери и ръкохватки към тях и малки апарати, при които сервиза се извършва на място – се доставят за сметка на клиента лично или с куриер. За посещение от сервиза в тези случаи по желание на клиента, се заплаща такса повикване.
*Съгласно международните изисквания по директива (MDD) 93/42/EEC наконечници, турбини и др. инструменти, които подлежат на автоклавиране, трябва да бъдат автоклавирани от клиента и така изпратени в сервиза или във всички други случаи се начислява такса за автоклавиране 20 лв.
* При всеки извършен ремонт се поставя фирмен стикер.
*Извършването на профилактика се фиксира с час и ден. За всички останали случаи поради спецификата на работа в сервиза е невъзможно да бъдат определяни с точност часове за посещение. Те винаги са с толеранс, свързан също с пътния трафик.
На Ваше разположение сме с разяснителни курсове и лекции, както и обяснения по e-mail за правилно боравене и избор на техника. След подадено от вас запитване ние се ангажираме да върнем обратен отговор за часа и мястото на такова обучение, което е безплатно с цел по-добра поддръжка и комуникация между двете страни.